11 Ağustos 2014 Pazartesi

günün nail art'ı

mutlu haftalar                                                              tatil mevsimini tırnaklara yansıttım   bugün                 çok sevimli oldu ツ

gereken malzemeler ;
  1. beyaz mavi kırmızı siyah sarı  yada bej renk ojeler 
  2. far aplikatörü yada sünger sünger çok batırıyor yada ben beceremiyorum bununla denedim ツ 
  3. kürdan yada noktalama aleti 
  4. top coat yada cila 
  5. tek ipucu süngere ojeyi sürerken birbirinin yarısına gelecek sekilde uygulamak lazım renk geçişini sağlamak için
  6. yapılışını tek tek resimledim anlatmama gerek yok diye düşünüyorum ツ
 
deniz yıldızıda burda dursun belki lazım olur ツ

5 yorum:

  1. 😆tesekkurler ogreniyoruz yawas yawas

    YanıtlaSil
  2. ayyy çok güzel olmuşlar ama merak ettiğim bişi var. ben ne zaman tırnaklarıma böle şeler yapsam kat kat olduğu için ya bir türlü kurumuyorlar yada kurusa bile en ufak bi yere dokunmada takılmada vs. atıyor kendisini ojeler. :( çok üzülüyorum çok sinirim bozuluyor. :( sabit tutamıyorum bir türlü şunları. :D sen nasıl beceriyorsun acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yogurt gibi sivamiyorum ojeyi 3kat oluyor en fazla alttakinin kurumasini bekliyorum bu baskida zaten 2kat falan oluyor gene ince hepsi kuruyuncada cila suruyorum hatta dun yaptim henuz koymadim hali yikadim uclari asindi birazcik koyu kivamdandir kesin kisin soyuluyor benimde en kotu 2gun duruyor elimde elim hep suda bu Z Lu suyu denesen kisin cok sıcaklar da buzlu suya koyuyorum tirnaklarimi bi de oyle dene haaa bide ojeyi surdukten sonra tirnagin uc kismi varya H ani soyulmaya baslayan yer fircayi dokunduruyorum ne kaldiysa ustunde belki ondandir dene bakalim ♣

      Sil
    2. bideeee cok hafif simli cilalar var golden rose 'un o hic cikarmiyor alttakini ;) eve gidince numarasini yazarim

      Sil