28 Mart 2014 Cuma

vicdan !

acik ve net fikrimi yaziyorum ki 30 mart yerel secimleri bize icimizdeki hain sayisini gosterecek..
bu kadarda degil. Farkinda degil misiniz Turkiyeye verilen zararin. Kaybimizin farkinda degil misiniz?cevresindeki akbabalarin kasalari dolacak diye ulke savasa surukleniyor. Hani gezi direnisinde kaldirim tasi muhabbeti yapanlar.hani sirf hakkimizi ariyoruz diye "bizi dunyaya rezil ettiniz "diyenler. Gercekten bu mu sizin hayalinizdeki ulke ?
 Ne saniyorsunuz. Hersey eskisi gibi mi olacak saniyorsunuz?
Sandiktan kac oy alirsa alsin , boyun egilir mi artik?
Kaybetmedigi surece bu ulke ic savasa gidecek.
cunku boyle yasayamayiz biz.
Yapimiza aykiri? Somuru altinda yasayamayiz
Kanimizda yok.
O yuzden diyorum ki bu secim bizim yapimizda olup ozgurlugu seceni ve hain olup boyun egeni gosterecek bir secim ama bunlara yazarken bile umutsuzum mevzu akp chp mhp vs vs değil mevzu ülkemin girdiği karmaşık ortam %85 i müslüman olan ülkede herkesin ayrımcılık yapması anormal değilmi türbanlılara öcü gözüyle bakılması
açıklara kötü kadın muamelesi bize dinimizde bunu emretmiyor ki ? İSLAM'da din dil ırk ayrımı yapmak varmı dinimiz hoş görü dini değilmi ? hani diyorlar ya ATATÜRKE tapıyorsunuz haşa allah gibi görüyorsunuz
bizim bakış açımız allaha şirk koşmak değil ki ... biz yaradılanı seviyoruz yaradandan ötürü büyük bir saygı çercevesinde putlaştırmadan saygıyla ...
peki siz UZUN  adamınızı ALLAHA şirk koşarak seven de siz değilmisiniz ? 
bize ne oldu neden bizi böldüler ?
30 martta olacakları biliyorum hiç umudum yok insanımızı biliyorum umutsuzum 
dilerim yanılırım
sağ sol görüş ile değil VİCDANINIZ ile oy vermeniz dileğiyle  ...
güneşli günler görmek umuduyla :( 
tatava yapma bas geç 

Karşı evde doğsam "Hıristiyan"
olacaktım, arka evde bir "alevi" olarak
birinde dünyaya gelsem "Ermeni"
olacaktım, kader bu, küçücük bir evde
"Sünni" olarak can buldum, işte böyle güzel bir memleketin evlatlarıyız biz,
kalp kalbe, el ele yaşıyoruz, kardeşiz biz..
Nerede ve hangi kimlikte doğacağımız
elimizde değil ama "İnsan" olmak elimizde...
Alıntıdır




 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder